Kome je do morala u politici, neka ide u NSPM

Kome duguje mandat Vesna Pešić

Komentari (37) COMMENTS_ARE_CLOSED
1 četvrtak, 07 april 2011 23:10
GT
Bez obzira na to što se sa mnogim stavovima Marinka M. Vučinića ne slažem – posebno u odnosu na shvatanje nacionalnog pitanja, rešavanje kosovskog problema, suočavanja sa prošlošću – mora se reći da je ovo pravi primer intelektualne doslednosti, one o kojoj je govorio Pekić. Poštovanje za to!

Goran
Preporuke:
0
0
2 četvrtak, 07 april 2011 23:26
Ala
Nikada mi se nije svidjala zapaljiva retorika Vesne Pesic("Nas diktator,nas Sadam...")jer mali narodi,izmuceni strasnom istorijom i gubitkom populacije nista ne dobijaju nemirima i stranim pucevima(27.mart,9.oktobar).
Nikada mi se nisu dopadali njeni povrsni istupi:"Hajde da saradjujemo s Siptarima..."-kao da bivsa YU i Srbija nisu ulozile ogromna sredstva u infra-strukturu i kulturu KiM.pa nas sada,eto,bas ona i Ceda mire..."
Nije mi se svidela ni njena segregacije Kusturice(umetnik-oportunista).
Nisam verovala da u Grockoj ,nije videla progon politickih neistomisljenika tokom komunizma tj.da je bila neobavestena.
Ko macem sece, od maca i gine-zar Cedica nije izrastao u alavog diktatora?
Istrgovace ona svoje slobodno mesto.
Preporuke:
0
0
3 četvrtak, 07 april 2011 23:57
kaja
potpisujem ovo što je Ala napisao...i zašto mi toliko hvalimo ono što bi trebalo da bude norma ponašanja-doslednost? to je i posao ljudi koji su iѕabrani od naroda, da budu dosledni, savesni i da rade u skladu sa onim što govore...šta sada ima tu da se hvali? sada Vesnu kujemo u zvezde...
Preporuke:
0
0
4 petak, 08 april 2011 00:46
Dimitrije sine Mitre
Izjava Čede je za svaku osudu, ali ne samo to sva njegova politika
prljavih ruku i čiste savesti
je za svaku osudu.
Ipak moram sa njim da se složim da je ostavka V.P. na mesto predsedni(ka)ce moralno političkog odbora LDP dvolična, daje ostavku na nešto što dobrovoljno i 'bezplatno' radi ali nije dala ostavku ni na jedno plaćeno mesto koje pripada LDPu a ne Vesni.
A ona se našla uvređenom što je Čeda to predsedničko mesto nazvao lažnim,fiktivnim pa valjda Čeda najbolje zna da u NjEGOVOJ PARTIJI PRLjAVIH RUKU MORALA NE MOŽE DA BIDNE BRE.
Preporuke:
0
0
5 petak, 08 april 2011 01:03
Ružičasti panter
Jedino u čemu je Vesna Pešić dosledna je patološka mržnja prema Srbiji.
Preporuke:
0
0
6 petak, 08 april 2011 03:00
"Der Untergang"
A možda nije u pitanju principijelnost, možda je Vesna prva osetila da je brod počeo da tone?
Preporuke:
0
0
7 petak, 08 april 2011 03:15
Hernanes
Svako ko bira partije i strane kao dotična gospođa i ko ima obraza da zbori ono što je ona zborila nema drugog načela do komunizma. Naravno, preko srpskih leđa.
Preporuke:
0
0
8 petak, 08 april 2011 04:50
Lamentator
Za Vesnu Pešić i njoj slične reći:
dugogodišnji i ugledni politički i javni radnici

zaista je dno dna.

Spasi Srbiju i ubij se, Srbijo!
Preporuke:
0
0
9 petak, 08 april 2011 08:00
Ceca Lazinica
Šta se to iza brda valja? Kakva podvala sad stiže na mala vrata.
Preporuke:
0
0
10 petak, 08 april 2011 08:15
nataša
U sagledavamnju naše političke scene došao je momenat da kao reper uvedemo ličnosti iz "Bele lađe".
Primer doslednosti u politici i parlamentarnoj praksi je Dimitrije Pantić, iz parlamenta Bela lađa, koji ne ostavlja mandat, ali ostavlja platu.
A sa druge strane Vesna Pešić ostavlja partijske obaveze, ali zadržava poslaničku platu i druga prava i mesta.
Dakle upoređivanje moralnosti Dimitrija Pantića i Vesne Pešić je u korist Pantića.
Sa druge strane ako bismo poredili lidere, Šojića i Čedu Jovanovića, onda bismo potrošili vreme, a da ne bismo stavili akcenat na bitno u odnosu na sporedno.
Šojić se trenutno bavi investicijama i izvođenjem buldožera na teren, kao na primer Dinkić, ili otvaranjem pet, šta pet, šest, ma sedam hiljada radnih mesta kao Tadić.
U tom smislu kritika Čede Jovanovića nije na glavnoj matici političkih događaja, kao da je skrenuo, ili je skrenut na sporedni kolosek.
Preporuke:
0
0
11 petak, 08 april 2011 09:00
Jovan
Sad ispade jos i nekakva moralna gromada. LDP je nastao kao interesna grupa bahatih lujki i srbomrzaca organizovanih u Cedino preduzece, normalno je da i medju njima doje do kurslusa.
Preporuke:
0
0
12 petak, 08 april 2011 09:08
mr Miloš D Jovanović
Mislim da je g. komentator ipak pobrkao lončiće. Na stzranu doslednost Pešićke, za koju ne tvrdim da ne poseduje. Ali se ne treba klanjati doslednosti u blaćenju drugog. Setite se samo reči koje je dotična kreatura uputila Kusturici. Da li se zbog tih reči izvinila? Gospodo i Hitler je bio dosledan u svojim idejama pa nikome ne pada na pamet da mu odaje počast na tome.

Nemojmo se zavaravati o demokratičnosti i toleranciji gospođe Pešić. Ona to ne poseduje. A da prija njihovo osipanje, prija.
Preporuke:
0
0
13 petak, 08 april 2011 09:41
joca
Dimitrije sine Mitre:
- prljavih ruku i čiste savesti -
Kako to može? Zaključak se sam nameće, nema savesti.
Preporuke:
0
0
14 petak, 08 april 2011 09:56
brm
ne razumem ovaj hvalospev..
doslednost u čemu?..ekstremizmu?...
pa u tome je Čeda dosledniji..
po mom skromnom mišljenju manje zlo je neko ko otvoreno iznosi svoje stavove.
za Čedu su bar neki zaludni klinci ili nacionalno penzinosane partizanke GlaSALI a ko je ikada za Vesnu?
Preporuke:
0
0
15 petak, 08 april 2011 10:18
Ruzica Vujovic
Hm, secam se jednog nastupa Vesne Pesic na nemackoj televiziji, neposredno posle pada Milosevica. Na opasku moderatora da "sada" Kosovo treba da se otcepi, da bude "nezavisno", ona je odgovorila da Kosovo treba da ostane u Srbiji (doduse sa pogresnim obrazlozenjem "posto je sad Srbija demokratska"). Ubrzo posle toga je promenila misljenje, - ipak sam bila negativno iznenadjena da je vidim u redovima LPD partije, koja je dno dna, moralno i intelektualno. Takodje, njene reci o Kostunici su me zaprepastile, pretpostavljam da je ovim recima definitivno unistila ugled koji je uzivala kod kultivisanih ljudi. Ono sto je rekla jedva da se razlikovalo od primitivne psovke. Dobro je ako se zaista izvinula zbog svojih reci i ako joj je zaista bilo zao sto ih je izgovorila. Dobro je ako je ovaj njen potez izraz unutrasnjeg osvescenja, to treba pozdraviti i ne traziti po svaku cenu niske porive u njenoj odluci (da zadrzi placenu funkciju).
Preporuke:
0
0
16 petak, 08 april 2011 10:33
Skeptik ziv soljen nedosoljen
Jeste da je V.P. svojom iako polovicnom ostavkom pokazala da postoje politicka i demokratska nacela koja se moraju postovati, itd.,itd., ali sta je pokazala time sto nije definitivno za sobom zalupila vrata i recito kako zna i ume rekla punu istinu o lideru i politici LDP!?

Na kraju, jos vaznije - sta joj bi, tako iskusnoj na politickoj sceni, tako dosledno na demokratskim i politickim nacelima - sta joj bi da udje u LDP, zar nije bilo dovoljno da jednom slusa i gleda Lidera i par ljudi u vrhu LDP da shvati o kakvim se politickim i demokratskim gromadama radi...
Preporuke:
0
0
17 petak, 08 april 2011 11:10
Lala
@Ruzicasti panter
Zasto mislite da Vesna Pesic patoloski mrzi Srbe? Ja bih to pre rekao za vas. Sta mislite koja je politika navela vece zlo Srbiji, ona koju zastupa Vesna Pesic ili ona koju verovatno zastupate vi? Vasa politika, t.j. politika Milosevica, Karadzica, Mladica, Kostunice itd. donela je Srbiji samo zlo i nista vise. Neko ko toliko voli svoj narod to sigurno njemu ne bi uradio.
Preporuke:
0
0
18 petak, 08 april 2011 11:49
Sajber Mileva
Gospodine Vučiniću,
Pošto ćete, izgelda, VP proglasiti za ikonu demokratije,
Da je VP imala ikakav rkiterijum, za rbi ikad ai pomislila da bude u sitom kolu sa ČJ?
A zašto je tamo?
Svesna je da se njeni birači broje na prste, a videla i zna ko duve u leđa ČJ, pa se prilepila.
Znači, oprortunizam, j gospodine!
A sada se uplašila da ČJ nije pretarao. Mislila je da će ga neko u ovoj zemlji pozvati na odgovorsnot.
Pa je "prala ruke".
Ali, pošto po pravoduđu Tadića_DušanaSilnog-BoškaRistića i Nate, možaš da radiš šta hoćeš, ako si nečiji miljenik, to Čeda neće troeit posledice.
Pa će se VP ponovo priviti uz njega.
Preporuke:
0
0
19 petak, 08 april 2011 11:55
Pera iz solitera
sad ovo ispade kao neka meksicka sapunica. neka idu svi takvi u Honduras gde im je i mesto i neka ostave ovu Srbiju na miru vise.
Preporuke:
0
0
20 petak, 08 april 2011 12:53
Ružičasti panter@Lala
Znači Vesna Pešić zastupa neku politiku? Zanimljivo. Nisam to primetio do sada. Par puta kad sam je slušao uglavnom je histerično pljuvala po Srbima. Dobro da ste mi skrenuli pažnju. Baš Vam hvala.
Preporuke:
0
0
21 petak, 08 april 2011 13:59
aleksandar
Dosledna je.
U svom zaista neverovatnom i originalnom ekstremizmu.
Oduvek sam se pitao odakle izvire toliki ekstremizam kod takvih krhkih gospoja.
Preporuke:
0
0
22 petak, 08 april 2011 15:25
Zoran.M.
Ko je i kakva je Vesna Pešić videlo se jasno, pre neki dan, kad su LDP i ona ugostili Jova Kapidžića.
Evo predloga:
Neka Marinko M. Vućinić napiše koju reč i o principijelosti Jova Kapidžića.
A može i o prncipijelosti Srđe Popovića.
Bliski su bili Vesna Pešić i on.
Preporuke:
0
0
23 petak, 08 april 2011 15:36
Srbin agnostik
Vesna Pešić, drugo je ime za "pricipijelnost" - jednostavno rečeno.
Preporuke:
0
0
24 petak, 08 april 2011 16:21
Boba Borojevic
Govoriti o Vesni Pesic ako politicaru a ne pomenuti osnovnu misao vodilju njenog politickog delovanja - "MRZNJA PREMA SRBIJI I SRBIMA" - je zaista uvredljivo za nas citoace NSPM.

Zalosno je da takvi ljudi sede u Skupstini Srbije. Vesna Pesic, Cedica Jovanovic (Zarko Korac) i njima slicni su naneli isto toliko zla Srbiji kao sto to cini Tadicev razim. Vece tragedije za Srbiju nema!

Kao sto neko reci u predhodnom komentaru, Vesna Pesic nije povredjana Cedicinim nazivanjem stanovnika Afrike, vec vidi da brod tone, pa bi mozda da se pridruzi nekom od NVO - mozda Natasi Kandic ili Sonji Biserko, jer su na istoj anti-srpskoj liniji, a "lova do krova"! A za takvo angazovanje potrebna jeo je "cista" biografija puna anti-srpskih aktivnosti.
Preporuke:
0
0
25 petak, 08 april 2011 18:47
SVETLANA
Autor je zaslepljen činom Vesne Pešić pa ne može da se seti koji to političar u Srbiji ima one kvalitete koje je pominjao Pekić.
Pa, ima, gospodine, autoru ove priče, onog ko je spreman na svaku žrtvu za svoju političku ideju: dr VOJISLAV ŠEŠELj.
Preporuke:
0
0
26 petak, 08 april 2011 19:43
Petar Izgnanik
Odlican tekst! Ne slazem se sa vecinom stavova Vesne Pesic oko Kosova i medjunarodnih pitanja ali po pitanju svega drugog: zakona o informisanju, korupcije, itd. se slazem. I slazem se sa idejom da poslanici misle svojom glavom a ne da slepo slusaju partijskog bosa. Za ovu nasu sumornu politicku scenu, to i JESTE dobar i svetao primer. Zalosno je sto takvo ponasanje nije norma, ali to je nasa realnost. U tom kontekstu ovo i tek kako treba pozdraviti, a ko organski ne podnosi Vesnu Pesic, to je druga stvar.
Preporuke:
0
0
27 petak, 08 april 2011 22:31
Pavle
Svaka čast Marinko!!!
Sve moje prethodnike kritizere VP bih podsetio na neke činjenice. A to su:
1. G-đa Pešić IZVINILA posle gafa sa Kusturicom;
2. Glasala je PROTIV zakona o informisanju koji je LDP podržao;
3. Protivila se nekritičkoj podršci reformi pravosuđa;
4. Zamerala se time što je uopšte imala SVOJE mišljenje o bilo čemu pre nego što je opšte prihvaćeno Čedomirovo mišljenje, koji naravno nikada ne greši.
E sada kada je napravio grešku (ne)hotimičnu, on kao politička gromada nije mogao da smogne hrabrosti i da se izvini, nego je to nevešto prebacio na davnašnji duel sa Jeremićem.
Konačno.
Tvrdim da je g-đa Pešić apsolutno u pravu jer je razmaženom lideru, koga su svi vodeći intelektualci odavno napustili, lupila pedagoški šamar. Uostalom njena politička karijera bi u svakom slučaju trajala do izbora.
A neverne tome moram da podsetim na priznanja koja je dotična g-đa dobila iz inostranstvam jer Srbi nokada nisu znali da cene ono što imaju sve dok to nisu izgubili.
Preporuke:
0
0
28 petak, 08 april 2011 23:32
@Pavle
Cenim Vaš smisao za humor. Engleska škola?
Preporuke:
0
0
29 subota, 09 april 2011 01:20
Senka
@ Pavle,
Nemoj se pozivati na priznanja koje danasnje srpske javne licnosti dobijaju iz inostranstva. Time jos vise naglasavas fenomen manipulacije i ponizavanja obicnog gradjanina Srbije iz inostranstva.Tako su npr i Biserko i Kandicka vanredni profesori na nekim americkim univerzitetima i tu se sigurno ne radi o priznanju njihovom intelektu nego samo o podrsci njihovom politikanstvu.
U biti, ima jedna konstanta u svim priznanjima iz inostranstva- ako je neko otvoreno stao protiv Milosevica, dobio je priznanje.
Problem je nastao kad su se javne licnosti Srbije pocele takmiciti u tome pa nisu stali samo na Milosevicu nego su to prosirili i osobe koje su izrazile bilo koji oblik srpskog patriotizma.Na taj nacin su nadmasili i same kreatore prvobitne ideje o priznanjima.
Preporuke:
0
0
30 subota, 09 april 2011 10:04
Sajber Mileva
Izvinjavam se što je moj prethodni komentar prpeun slovnih grešaka. Malo sam žuri, malo bio frapiran ovakvim teksotm g. Vučinića.

Jedino u čemu se lažemo je sledeće: Koliko god jedina duhovna i politička vertikala bila morbidna mržnja prema Srbima, ipak je ona u tom poslu dugo. Sećamo se Cimermanove izjave da se kadrovi poput VP moraju pomagati na svaki način, pre svega finanisjki. I, posle decenija pljuvanja po Srbima, pristala je da bude u „stranci“ šerpolušača i pištaljakoduvača . Kao kada bi muzičar sa 3 decenije staža ušao u bend početnika.

A diskutant Pavle veli:
G-đa Pešić IZVINILA posle gafa sa Kusturicom;

Kome se izvinila? Kusturici? I na kraju, kakav je to pluraslista koji se petlja u lične, vesrse, maltene intimne odluke druge osobe?
Nije gaf, nego gest mržnje.

A neverne tome moram da podsetim na priznanja koja je dotična g-đa dobila iz inostranstva

Vrhunac cinizma..
Preporuke:
0
0
31 subota, 09 april 2011 10:19
Sajber Mileva
Još u vreme SFRJ, gostovala VP u nekoj "talk" emisji. Bio i Veton Suroi.
Ostala mi je u sećanju njena rečenica "Da se Veton ne uvredi, ali KiM je deo Srbije", nekoliko puta je to ponovila.
Preporuke:
0
0
32 subota, 09 april 2011 12:30
Sajber ja, sajber ti, sajber mi svi
U ono vreme SFRJ svi smo tvrdili da je KiM - nase zemlje deo, i jos ponesto! U ovo danasnje sajbersko vreme medju prvima su prestali da to ponavljaju oni iz LDP sa kojima se gospodja V.P. pomesala. Mora im se medjutim priznati da oni glasno govore ono sto mnogi misle. Ali, da je samo to...
Preporuke:
0
0
33 subota, 09 april 2011 17:41
Sajber Mileva
@Sajber ja, sajber ti, sajber mi svi

ono sto mnogi misle.

Čudan je taj srpski jezik. Neviđena veza između neodređene zamenice i boje. Žute naravno.
Slažemo se, ako ste hteli reći da je ČJ samo poštena i otvorena verzija svih DSovaca.
Ili njihov prethodnik u smislu kuvanja žaba.
On nam najavi ono što će BT da uradi.
Preporuke:
0
0
34 subota, 09 april 2011 22:36
Simić Manojlo
Bez obzira na to što se sa mnogim stavovima Vesne Pešić ne slažem – posebno u odnosu na shvatanje nacionalnog pitanja, rešavanje kosovskog problema, suočavanja sa prošlošću
---------------------------------------------------

Ono što niste nabrojali, manje je ili više sporedno.
Neki ljudi pate od bolesti zvane "emocionalna
nedovoljnost"ili otupjelost, oguglalost. Kad se
bolest proširi do nivoa plemenitih nacionalnih
osjećanja, dobijemo Vesnu Pešić i bezbrojne druge
"drugosrbijance". To što oni gaje odvratnost
prema svojoj Naciji, odnosno "anacionalnost", ne bi
bilo ništa strašno, kad oni to ne bi shvatali kao
neki viši stadium u razvoju ličnosti, i uzurpirali
pravo da spočitavaju onima koji imaju nacionalna
osjećanja. A to već nije samo "emotional dumbness",
nego ideološka, titoistička ograničenost.
Pristup rešavanju kosovskog problema, proizilazi iz
njihove emocionalne otupjelosti, u kombinaciji sa
neutemeljenom titoističkom dogmom.
Suočavanje sa užasnom titoističkom prošlošć
Preporuke:
0
0
35 subota, 09 april 2011 23:03
Simić Manojlo
Greška: numbness, a ne dumbness !
Preporuke:
0
0
36 nedelja, 10 april 2011 01:47
Stari Vuk
Nek se prihvati srdje popovica i nek dalje nastavi po pljuvanju Srba, to joj dobro ide. O cedi ne vrijedi nista pisati....
Preporuke:
0
0
37 sreda, 20 april 2011 00:07
Jakovljevic
Kao sto rece GT: Bez obzira na to što se sa mnogim stavovima Marinka M. Vučinića ne slažem – posebno u odnosu na shvatanje nacionalnog pitanja, rešavanje kosovskog problema, suočavanja sa prošlošću – mora se reći da je ovo pravi primer intelektualne doslednosti, one o kojoj je govorio Pekić. Poštovanje za to!

Bas tako. I dobro je za Srbiju sto neko to razume. Necu se sloziti oko spomenutih pitanja ni sa autorom teksta ni sa vecinom komentatora na NSPM, ali razumevanje i prihvatanje elementarne demokratske casti je kljucno. Jer ako to nemamo, odmah mozemo da predjemo na razbijanje glava, a ja to ne zelim, a verujem ni moji neistomisljenici.
Preporuke:
0
0

Anketa

Da li će, po vašem mišljenju, „Zajednica srpskih opština“ na KiM biti formirana do kraja 2023. godine?
 

Republika Srpska: Stanje i perspektive

Baner
Baner
Baner
Baner
Baner
Baner